NEURO UX

Neuro UX võimaldab inimese ajulainete põhjal saada disainile tagasisidet

Loe oma kliendi mõtteid

95% mõtetest, emotsioonidest ja õppimisest toimub alateadvuses. Meie peades toimub palju protsesse, mis välja ei paista, kuid mille tundmaõppimine annab suure eelise müügistrateegia kavandamises. Trinidad Wisemanis uurime neid alateadlikke hoiakuid, et paremini mõista, mis toimub sinu kliendi peas ning seeläbi saavutada paremaid müügitulemusi.

fa-hand-holding-heart fa-sm
Ettevõttepõhine lähenemine
fa-users fa-sm
Põhjalik ülevaade sinu sihtgrupi hoiakutest
fa-list-check fa-sm
Vahetu tagasiside sinu tootepakendile/veebile/teenusele

Mis on Neuro UX?

Neuro UX on kasutajatestide järgmine evolutsiooniline samm, mis kasutab neuroteaduse meetodeid, et uurida kasutaja reaktsioone ja hoiakuid seoses erinevate ülesannete ning stiimulitega. Neuro UXi kasutades saad teada, mida inimesed päriselt sinu testitavast tootest arvavad. Peamiselt uuritakse tarbijate reaktsiooni äppidele, veebidele, tootepakenditele, turundusmaterjalidele (sõnumid, reklaam, visuaal jne).

 

Neuro UXi eesmärk on mõista inimeste emotsiooni, reaktsiooni, tähelepanu, vastuvõtlikkust ja vältimise soovi. Selleks kasutatakse füsioloogilisi näitajaid, mida inimkeha teadlikult ei kontrolli – näiteks ajulaineid, näoilmeid ja pilgu liikumist. Inimese esmase reaktsiooni mõistmine aitab hinnata, mida inimene alateadlikult ja vahetult emotsioonide põhjal tunneb. Näiteks saame teada, millised elemendid kasutaja tähelepanu enim tõmbavad ning kas need tekitavad temas pigem positiivse või negatiivse hoiaku.

Idee faas

Oled loomas uut teenust või toodet ning soovid esmast ja ausat tagasisidet oma ideedele. Testime nt turundusmaterjale, esmaseid visuaale või kontseptsiooni.

Disaini faas

Soovid kinnitust, et sinu toote disain või kasutajakogemus liigub õiges suunas. Disainifaasis saad neuroUX abil saad sisendit, kas senine disain on kasutajasõbralik või tekitab kasutajates hoopis pahameelt.

Valmis toode

Mõtled, kuidas oma toodet veel paremaks muuta või soovid leida põhjused miks sinu toode ei tööta ootuspäraselt? NeuroUX aitab murekohad kaardistada.

Kuidas me Trinidad Wisemanis inimreaktsioone mõõdame?

  • protsess sarnaneb tavapärasele kasutajatestile
  • kliendilt vajame stiimulit – pilt, video, veebilehekülg, prototüüp
  • testime 15 inimesega

Inimreaktsioonidest, inimese ajulainete mõõtmisest ja tõlgendamisest ning sellest, kuidas saadud info aitab ettevõtte tootearendus- ja turundustiimil langetada tarbijasõbralikumaid otsuseid, saad lugeda varasemast Neuro UX teemal kirjutatud artiklist Kuidas testida tootepakendi disaini ajulainetega?

fa-arrow-right-to-arc

Intro

Tutvustame osalejale uuringut ja testseadmeid, sh biomeetrilisi mõõtmisi.

a-light fa-face-glasses

Testimine

Näitame osalejale ekraanil tootepakendit, mõõtes samal ajal tema füsioloogilisi reaktsioone.

fa-clipboard-question

Intervjuu

Viime osalejaga läbi poolstruktureeritud intervjuu.

fa-magnifying-glass-chart

Analüüs

Ühendame tootepakendi elemendid tuvastatud emotsioonide ja reaktsioonidega.

fa-person-chalkboard

Esitlus

Esitleme sulle järeldusi selle kohta, mis tekitas tarbijas tugevaid reaktsioone.

Tootepakendi või teenuse testimine koos neurotagasisidega

Tootepakendite testimine koos neurotagasisidega

Trinidad Wisemanis soovitame inimreaktsioonidega pakendit testida juba disainifaasis, et saada teada, kas liigud õiges suunas. Loe lähemalt meie blogipostitusest

.

Tootepakendi esmane tutvustus:

  • esmane mulje
  • arusaamine millega on tegemist
  • esmakordne kasutamine

Konkreetse kasutusülesande täitmine:

  • keerukad kohad
  • koormus
  • emotsioonide tugevus

Turundusmaterjalide testimine koos neurotagasisidega

Neuro UX aitab tagada, et sinu reklaam on sihtgrupile atraktiivne ja nad saavad sellest aru. Samuti aitab tuvastada, kas materjalid on veenvad ja aitavad saavutada ärieesmärke.

 

Huvipakkuva informatsiooni märkamine:

  • kas nägi?
  • kas pani tähele?
  • kas sai aru?

Seostuvate emotsioonide tugevus:

  • kas tekib motivatsioon?

Idee (turundustekstide, jooniste) testimine koos neurotagasisidega

Idee arusaadavus:

  • koormus

 

Idee meeldivus:

  • vältimise soov

  • emotsiooni tugevus

  • motivatsioon

Brändi (logo, turundustekstide, jooniste) testimine koos neurotagasisidega

Meeldivus:

  • vältimise – lähenemise soov
  • emotsiooni tugevus
  • motivatsioon
  • koormus

Võrdlus teiste brändidega:

  • vältimise – lähenemise soov
  • emotsiooni tugevus
  • motivatsioon
  • koormus

Teenuse maksumus

Näiteks 3 tootepakendi uuring 30 inimesega maksab 13500€ +km, (neurouuringu hinnad algavad meil 2600€ +km).

 

Tutvu ka meie varasemate Neuro UX teemal kirjutatud artiklitega: 

Kontakt

Soovid tellida meilt Neuro UX projekti? Võta ühendust meie teenusedisaini valdkonnajuhiga.

Liina Martõnjak

Teenusedisaini valdkonnajuht

Liina on Trinidad Wisemani teenusedisaini valdkonnajuht. Tal on  interaktsioonidisaini magistrikraad University College Londonist ning informaatika magistrikraad TalTechist. Liina on töötanud IT valdkonnas enam kui 14 aastat, olles nii arendaja kui interaktsioonidisaineri rollides. Liina on külalislektorina andnud loenguid TalTechis ja IT Kolledžis.

Kui soovid arutada oma projekti või sul on küsimusi Trinidad Wisemanis tehtava töö kohta, siis võta meiega ühendust.

Saada päring

* Märgitud väljad on täitmiseks kohustuslikud.

Täisteenus (UX, analüüs, arendus, testimine)

Atlassiani teenused

Ärianalüüs või teenusedisain

Süsteemianalüüs

E-riigi konsultatsioon/arendus

UX/UI

NeuroUX

WCAG ( ligipääsetavus) konsultatsioon või audit

Programmeerimine

Tarkvara testimine

Koolitus/muu-konsultatsioon

Muu

EUR

/

/

Ära kunagi jaga selle vormi kaudu tundlikku teavet (krediitkaardinumbrid, isikukoodid, paroolid).

Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning sellele rakenduvad Google’i privaatsuspoliitika ja teenuste tingimused.

Viimased kirjutised meie blogis

5 nädalaga teenusedisaineriks ehk kuidas Trinidad Wiseman väetab Eesti disainiteadlikkuse põldu.

Meie uuest blogiartiklist saad teada, miks soovitame teenusedisaini koolitustel osaleda nii disaineritel kui ka mitte-disaineritel. Jagame klientide edulugusid: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium ning EAS. Toome välja 6 peamist kasutegurit, mida saad edukalt rakendada nii disaini kui ka teistes valdkondades. Meil on hea meel, et möödunud aastal aitasime teenusedisaini teadlikumaks koolitada enam kui 400 inimest.

Loe lähemalt