Tehtud tööd
Pikaaegne kogemus avalikus ja erasektoris
Meil on aastakümnete pikkune kogemus nii avaliku kui ka erasektori erinevates valdkondades. Loome lahendusi, mis muudavad protsessid sujuvamaks ja teenused kasutajasõbralikumaks. Tutvu sellel lehel valikuga meie projektidest, et teada saada, milliste lahendustega oleme aidanud erinevatel organisatsioonidel kasvada ja areneda.
Uuringud ja ärianalüüs. UX disain. UI disain. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus. WCAG.
portal.skidsolutions.eu eesmärgiks oli Smart-ID, Mobiil-ID, e-templite ja teiste turvalisusteenuste tellimisprotsessi parendamine läbi kasutajamugavuse ning SK-ID majasiseste spetsialistide igapäevatöö lihtsustamise.
Kaardistasime varasema versiooni parenduskohad, analüüsisime kasutajamugavusele suunatud nõudeid ning disainisime ja arendasime uue, dünaamilise ja funktsionaalsema iseteeninduskeskkonna. Arendusprotsessi käigus pöörasime erilist tähelepanu struktuurse turvalisuse tagamisele.
Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus, WCAG.
avarii.lkf.ee eesmärk oli pakkuda paberkandjale alternatiivne digitaalne lahendus, mis teeb õnnetusest teavitamise mugavamaks, kogub rohkem infot ja liidestub automaatselt väliste süsteemidega, vähendades ajakulu.
Kaardistasime paberkandja väärtused ja puudujäägid. Prototüüpisime erinevaid lahendusi ning testisime neid lõppkasutajate peal. Disainisime ning arendasime digitaalse rakenduse, keskendudes lihtsusele ja kasutusmugavusele. Sidustasime süsteemi erinevate andmeaitadega, vähendades kasutajate poolt nõutud tegevuste hulka.
Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus, WCAG.
webmail.zone.ee eesmärgiks on luua detsentraliseeritud lähenemisel põhinev ja vabavaraline e-maili rakendus. Loodav lahendus keskendub e-mailinduse valdkonna parimatele kasutajamugavuste praktikatele. Väärtuspakkumusena võimaldab rakenduse arendus Zone-l pakkuda kümnetele tuhandetele olemasolevatele ja uutele klientidele mugavamat ning lihtsamini kasutatavat terviklahendust.
Rakendame iteratiivset ja jätkupidevat arendusprotsessi. Arendusprotsessi terviku moodustavad nii erinevate sidussüsteemide liidestused, kasutusmugavusele suunatud disain ning arendusprotsess, mis keskendub funktsionaalsusele, kiirusele, kasutusmugavusele ja dünaamilisusele.
Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus, WCAG.
Haldusnet.ee eesmärgiks on lahendada ja parendada korteriühistute jooksvaid väljakutseid igapäevategevustega tegelemisel. Funktsionaalsustena võimaldab halduskeskkond üldandmete kõrval koguda näite, korraldada üldkoosolekuid, organiseerida suhtlust ning planeerida haldustegevusi. Tänaseks on Haldusnet üks piirkonna populaarsemaid korteriühistute tegevuste halduskeskkondi.
Rakendus on jätkupidevas arengus ning arendusprotsess on oma olemuselt iteratiivne. Disaini- ja arendusotsuste langetamisel põhineme nii seadusandlusele, majasiseste kui majaväliste kasutajate mugavusele, süsteemi töökindlusele ning skaleeritavusele.
Uuringud ja analüüs. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus.
visittallinn.ee portaal on loodud koondamaks ja jagamaks Tallinna linnas toimuva kohta sisulist informatsiooni. Eesmärgiks on teenindada nii sise- kui välisturisti, kes oma Tallinnas viibimist planeerib. Turismiveeb võimaldab soetada ka TallinnCard-i ning on abiks kohalike ettevõtete nähtavuse edendamisel.
Turismiveeb haldab rohkes koguses andmeid läbi manuaalsete ja automatiseeritud toimingute liidestudes erinevate andmeaitadega. Disaini ja arendusprotsessis on pööratud suurt tähelepanu info kättesaadavusele ja käitlemisele. Avaliku sektori veebi esindajana vastab VisitTallinn kõrgetele ligipääsetavuse (WCAG 2.1 AA) reeglistikele.
Uuringud ja analüüs. Tarkvaraarendus. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus, WCAG.
Uuendatud veebi eesmärk on koondada ning presenteerida olemasolevat konsultatsiooni ning rahastusvõimaluste infot viisil, mis julgustab ettevõtjaid oma visioonide elluviimiseks esimesi samme astuma.
Arenduse vältel pöörasime erilist tähelepanu visuaalsete elementide dünaamilisusele ning efektiivselt töötavale sisuhaldusele. Välisveebi ehitamisel pidasime oluliseks nii majasisese kui majavälise kasutaja ootuseid ja huve, keskendudes paralleelselt kõrgeimale võimalikule kasutusmugavusele.
Kasutajauuringud ja analüüs. Tarkvaraarendus. UX disain. UI disain.
Tööinspektsiooni iseteeninduse arendamisel lähtusime põhimõttest, et infosüsteem peab tööandjale olema võimalikult intuitiivne, mugav ja võimaldama paberivaba suhtlust, vähendades seeläbi halduskoormust nii tööandjatele kui teenusepakkujale. Aastate jooksul oleme arendanud selliseid mooduleid nagu tööõnnetustest teatamine, töötervishoid, alaealiste töötamise raporteerimine, palgapeegel jms.
Arenduse vältel pöörasime erilist tähelepanu agiilsele lähenemisele, aga ka kasutajakeskusele ning panime paika arenduse teekaardi. Viisime läbi kasutajauuringuid nii portaali lõppkasutajate kui teenuseosutajatega, teostasime nõuete analüüsi, prototüüpisime kasutajavaateid ning arendasime ja testisime lõpplahendused.
Tarkvaraarendus. Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus.
e-Prospera eesmärgiks on toetada läbi tehnoloogiliste lahenduste Kesk-Ameerika piirkonna sotsiaalset, õigusalast ja majanduslikku arengut. Koostöös Vertikal Digitaliga valminud infosüsteem võimaldab läbi paljude funktsionaalsuste kõrval läbi tsentraalse halduskeskkonna deklareerida makse, sõlmida kindlustuslepinguid ning teostada erinevaid haldamise ja raporteerimisega seotud tegevusi.
E-riigi teenuste ehitamisel arvestasime vajadusega teostada põhjaliku analüüsi ja disaini. Põhinesime nii piirkondlikule seadusandlusele, kultuurilistele eripäradele, turvalisusele, automatiseeritusele ning ligipääsetavusele.
Tarkvaraarendus. Uuringud ja analüüs. UX disain. UI disain. Teenuse kvaliteedi jälgimine. Ligipääsetavus.
TalTech välisveeb kui ülikooli peamine kommunikatsioonikanal kannab organisatsiooni mainekuvandi loomise eesmärki nii Eestis kui välismaal. Välisveeb täidab olulist rolli tulevikuülikooli kuvandist, kasutades kõige kaasaegsemaid tehnoloogilisi võimalusi igapäevaste tegevuste - õppimine, õpetamine ja uurimustöö - paremaks korraldamiseks.
Koostöö vältel käsitlesime erinevaid TalTech välisveebi funktsionaalsuseid nii disaini, analüüsi kui arenduse ja testimise võtmes. Pöörasime tähelepanu kõrgele kasutatavusele ning mitmekülgsetele kasutajapersoonadele. Arenduse kõrval abistasime ka välisveebi kui tehnoloogilise terviku majutamise ning käideldavuse stabiilsuse tagamisel.
Ärianalüüs. Süsteemianalüüs. Prototüüpimine. Kasutajaliidese disain. Ligipääsetavuse analüüs. Front-end arendus. Angular. Back-end arendus. Drupal. QA testimine. Kasutatavuse testimine. Automaattestimine.
Haridusportaal on Haridus- ja Teadusministeeriumi tellitud haridusvaldkonna info, teenuste ja statistika teemaveeb, kus on võimalik leida infot õppimisvõimaluste, toetuste ja erinevate uuringute kohta. Haridusportaal on liidestatud Eesti hariduse infosüsteemiga (EHIS).
Teostatud tööd sisaldavad analüüsi, prototüüpimist, kasutajakogemuse disaini, front-end ja back-end arendust, testimist, hooldamist ning tehnilise toe pakkumist. Portaal on ehitatud Drupal CMSi peale.
UX disain. Prototüüpimine. Persoonad. Graafiline disain. Elav stiiliraamat. UI disain. Front-end arendus. Testimine.
Eesmärgiks oli tõsta City24.ee portaali ja maaklerite keskkonna kasutusmugavust. City24 on meie pikaajaline klient ning nende projektides on ette tulnud palju põnevaid ülesandeid ja väljakutseid alates uute keskkondade loomisest lõpetades jõulukaartide animeerimisega. Selles konkreetses projektis tegelesime peamiselt kasutajakogemuse disaini ja front-end arenduse töödega. Lisaks aitasime neil luua uusi tooteid ja teenuseid.
Aastate jooksul oleme projektis teinud kasutajakogemuse disaini, kasutajaliidese disaini, graafilist disaini, loonud prototüüpe, teinud front-end arendust ja palju muud.
Ärianalüüs. Süsteemianalüüs. Protsesside kaardistamine. Kasutuslood. QA testimine. UIG loomine. UX disain. prototüüpimine. UI disain.
TEPP on platvorm, mis koondab kokku Euroopa Liidu ning selle liikmesriikide institutsioonide, arengukoostöö pakkujate, doonorite ning partnerriikide info. See aitab edendada arengukoostöö elluviimist partnerriikides ja tõsta Euroopa Liidu nähtavust maailma suurima doonorina arenguriikides. Lisaks pakutavate lahenduste ja teenuste ülevaatele on see infosillaks teenuste ja lahenduste pakkujatele, finantsasutustele, liikmes- ja partnerriikide esindajatele ning Euroopa Liidu institutsioonidele.
Projekti teostas ITLi konsortsium, kuhu kuulusid lisaks Trinidad Wisemanile ka Gofore, Aktors ja Kodality. Trinidad Wisemani spetsialistid tegid portaali analüüsi, disaini ja front-end arenduse ning testisid lõpplahendust.
Tarkvaraarendus, Drupal. Ligipääsetavus, WCAG.
Selleks, et täita roheleppe ambitsioonikaid eesmärke ning hoida loodust, aga samal ajal tagada, et Eesti koos oma põldude, metsade ja vetega suudaks katta meie toidulaua ning olla konkurentsivõimeline ka maailmas, tuleb PRIA’l olla uuendusmeelne ning nutikas. Seda peegeldab ka uus välisveeb.
Mahuka veebi jaoks, mis on liidestatud erinevate infosüsteemidega, sobib hästi Drupal platvorm. Arenduses panime eriti rõhku kvaliteetsele ja testitud front-end koodile, mis tagas suurepärase kasutajakogemuse ja ligipääsetavuse kõigis seadmetes. Back-end süsteemi ehitades arvestasime, et veebileht oleks jätkusuutlik, järgides standardeid ja parimaid praktikaid, kuid samas ka uuendusmeelne. Oleme aastate jooksul hooldanud ja ehitanud veebile erinevaid lisamooduleid, nt statistikamoodul.
Meie ja algse disaini loonud agentuuri, Velveti tööd on kõrgelt hinnatud. Veebi ja rakenduste disaini neljandas kategoorias „Kasutajakogemus ja kasutajamugavus: UX/UI teekond“ sai PRIA koduleht kuldmuna. Žürii sõnul on PRIA koduleht üks kõige analüüsitum, põhjalikum ja testitud veebileht Eestis, see on erakordne avaliku sektori saavutus, mis täidab oma eesmärki ja toimib.
Tarkvaraarendus. Drupal. Ligipääsetavus, WCAG.
Eesti Panga tehnoloogiliselt kaasajastatud välisveeb peegeldab organisatsioonile sarnaseid väärtusi: stabiilsus, turvalisus, kestlik areng, tõhusus.
Alustasime veebilehe põhjalikust analüüsist ning arhitektuurist. Sisuhaldusplatvormidest valisime Drupali kui kõige mõistlikuma lahenduse turvalisuse tagasmiseks. Arhitektuurilises mõttes arvestasime lisaks turvalisusele ka koormuse hüppelist tõusu. Kasutasime decoupled (headless) lahendust, et halduses oleks avalikkuse eest peidetud ja lisasime spetsiaalse proxy ning Cloudflare. Süsteem on konteinerite peale ehitatud ja orkestreeritud.
Agiilne tarkvaraarendus. Erilahendus. Liidestamine.
Koostöös Synbase’ga ehitasime infosüsteemi, mis aitab kiirelt leida vastuse erinevatele kliinilisele küsimustele nagu näiteks info ravimite, koostoimete, kõrvalmõjude jms kohta. Süsteem on tõenduspõhine, ajakohastatud ning hoiab kokku tervishoiutöötajate aega diagnoosi, ravi ja ravimi valikul.
Infosüsteemi keerukus nõudis rätseplahenduse tegemist, millega töötasime aastaid. Liidestused andmete saamiseks, töötlemiseks ja omavahel seostamiseks ning kasutajale mugavaks ja kiireks kuvamiseks vajas detailset analüüsi ja prototüüpimist. Apteekrite ja arstide poolt kasutatav süsteem aitab päästa elusid, mistõttu tuli erilist rõhku panna töökindlusele ja kiirusele. Täiendamise süsteemi jooksvalt ka töö käigus ilmnenud funktsionaalsustega, lähenedes protsessile agiilselt, sh koodi refaktoorides.
Uuringud ja analüüs. Teenusedisain. UX disain. UI disain.
Lõime koostöös SEB disaineritega toote, mis võimaldab nii alustaval kui kogenud investoril saada lihtsasti ja arusaadavalt infot investeerimisvõimaluste, konkreetse ostu sooritamise, portfelli halduse ja ETF-ide müügi kohta.
Kaardistasime Baltikumi kasutajate ootused ja murekohad, konkurentide tegevuse, analüüsisime AS-IS äriprotsesse, ideestasime TO-BE protsessi, lõime UX prototüübi, testisime seda ning tegime UI disaini. Lisaks toetasime turunduskontseptsiooni loomist.
Uuringud ja analüüs. UX disain. Disainisüsteem. UI disain.
Ühtlustasime erinevate teenuste kasutajateekonnad, eesmärgiga muuta äpp intuitiivsemaks ning tuua erinevad teenused ühte äppi. Uuendatud äpp võimaldab kiirelt alustada tankimist või poes maksmist, kuid jälgida ka elektritarbimist ning olla alguspunktiks teiste Alexela teenuste kasutamisele.
Kaardistasime klientide ja äripoole ootused ja murekohad, konkurentide tegevuse, ideestasime lahendusvõimalusi, panime paika strateegia tulevikuks ning MVP, lõime UX prototüübi ning testisime seda. Panime kokku disainikomponentide kogumi ja teostasime UI disaini.