Monitooring

Toetame targa tuleviku ellurakendamist

Monitooringu teenust pakume selleks, et arendus- või disainiprojekti järgselt jälgida ja toetada organisatsiooni tegevust ning vajadusel nõustada muudatuse elluviimist.

monitooring

"Trinidad Wisemani analüütikud on professionaalid - nad süvenevad põhjalikult teemasse ja töö eesmärki, on proaktiivsed, suhtluses korrektsed ning peavad tähtaegadest kinni. Täname tiimi suurepärase ja edasiviiva töö eest!"

- Anu Piirisild, HITSA IT projektijuht  

monitooringu hüved

Miks kaaluda monitooringut?

Iga muudatuse tegemine on seotud riskiga, et uue lahenduse juurutamine ei lähe kohe sujuvalt ja ootuspäraselt. Õigeaegne sekkumine aitab organisatsioonil muudatusest kiiremini oodatud kasu saada ja vältida ka ennatlike äriotsuste tegemist.

 

Näiteks võib juhtuda, et inimesed ei soovi või ei oska uut tarkvara kasutada ja sellest tekivad probleemid. Monitooringu käigus aitame välja selgitada murekohad ja põhjused ning vajadusel kujundame lahenduse kasutajasõbralikumaks.

Monitooringu kaudu saad tehtud muudatusest kiiremini kasu, sest see aitab...

  • kinnitust saada, kas uus lahendus töötab nii nagu planeeritud
  • kontrollida hüpoteese muudatuse või kampaania kohta
  • õigel ajal sekkuda, kui asjad ei liigu oodatud suunas
  • välja selgitada muudatuse järgselt tekkinud küsimusi ja probleeme
  • otsida vastuseid, miks uus lahendus ei tööta ja mida teha, et asja parandada
  • uurida põhjusi, miks inimesed ei soovi uut lahendust kasutada
  • teha faktipõhiseid otsuseid
  • saada terviklikku ülevaadet organisatsiooni toimimisest

Ärijuhtumid

Monitooring on pidev parendustöö, mis võib olla seotud organisatsiooni sisemiste muudatuste, protsesside täiustamise, teenuste parendamise või inimeste käitumise optimeerimisega.

fa-users fa-sm

Nutikamad kasutajad

Soovid koolitada programmi kasutajaid, kuid sul puudub varasem kogemus? Monitooringu teenus hõlmab koolitusi spetsialistidele, et aidata neil muudatusi ellu viia ning tõsta organisatsiooni digipädevust.

 

Trinidad Wisemanis oleme teinud koolitusi raamatukogu töötajatele raamatukogu kasutajate väljaõpetamiseks ning Teamsi keskkonna kasutamise koolitust.

fa-hand-holding-heart fa-sm

Suurenda kasutajate rahulolu

Kasutajad ei ole uue süsteemiga rahul ja soovid teada saada, miks nad ei taha seda kasutada? Enne täiendavate investeeringute tegemist süsteemi täiustamiseks on oluline küsida kasutajate tagasisidet ja osata seda korrektselt analüüsida. Monitooringu teenuse käigus pakume sulle ka tagasiside analüüsimise koolitust.

fa-display-chart-up fa-sm

Hinda kampaaniate ja pilootprojektide toimivust

Soovid teada, kuidas töötab sinu online kampaania või pilootprojekt? Monitooring aitab perioodiliselt jälgida ja hinnata ärimõõdikuid, kontrollida hüpoteese ning annab vastused küsimustele, kuidas projektiga läheb ja kas on tarvis midagi muuta. Monitooringu käigus aitame sul mõõdikute süsteemi üles seada ja vajadusel liidestada ka infosüsteeme.

fa-magnifying-glass-chart fa-sm

Tuvasta probleemi põhjused

Soovid teada, miks kasutajad sinu uut/täiustatud teenust ei kasuta? Monitooring aitab välja selgitada, kas tegemist on kasutatavuse või tehniliste probleemidega ehk kas peaksid kaaluma arendust või kasutatavuse testimist. Nii saad suunata ressursse ja tegeleda kohe õigete kitsaskohtadega.

fa-chart-mixed-up-circle-dollar fa-sm

Parenda oma äriprotsesse

Soovid välja selgitada, miks tellijad kasutavad sinu teenust vaid korra ja seejärel loobuvad? Monitooring aitab uurida probleeme teenuse pakkumise ahelas (nt tehnoloogia, klienditeeninduse või müügiga seotud probleemid).

 

Trinidad Wisemanis läheneme inimkäitumisega seotud probleemidele taktitundeliselt, kui teeme paikvaatlusi, intervjuusid klienditeenindajatega ja uurime klientidelt tagasisidet.

Monitooringu teenuse ülevaade

Milline monitooringu teenus välja näeb?

Monitooring on muudatuse juhtimise teenus, mille käigus jälgime, kuidas organisatsioonil läheb ja toetame sind tehtud muudatuse ellu rakendamisel. Monitooringu teenust pakume oma tellijatele, kes on tellinud meilt disaini- või arendusprojekti. Tarkvara hooldusteenust ja koolitusi pakume ka tarkvarale, mis ei ole Trinidad Wisemanis arendatud.

 

Et organisatsioon saaks muudatusest oodatud kasu, on oluline planeerida uue lahenduse juurutustegevusi juba enne uue tarkvara tellimist. Kõige paremad ja kiiremad tulemused saavutatakse siis, kui organisatsioonis on tehtud eeltööd ning organisatsiooni liikmed on valmis uut tarkvara ja sellega kaasnevaid muudatusi aktsepteerima.

Inimkeskne lähenemine

Usume, et iga muudatus on seotud inimestega ja seepärast on inimkesksus Trinidad Wisemani loomisest saati olnud tähtsal kohal nii meie projektides kui töökultuuris. Oma projektides pöörame alati kõrgendatud tähelepanu kasutajakogemusele ja ligipääsetavusele

 

Monitooringu teenuse käigus keskendume uue lahenduse kasutajatele ja tellija organisatsioonile, otsides vastust küsimusele, kuidas saavutada kõige kiiremini muudatusest oodatavat kasu.

 

Meie tiimis on UX disainereid, teenusedisainereid ja ärianalüütikuid, kellel on üle 10 aasta inimkäitumise ja organisatsiooni muudatuste uurimise kogemust. Inimkeskset lähenemist täiendab meie tugeva arendustiimi tehniline kompetents, mis annab meile võimekuse probleeme uurida ja lahendada kolmel tasandil - arvestades äriperspektiivi, inimfaktori ja tehnoloogiaga.

Protsess

Monitooringuprojektides on sageli vaja hinnata veebianalüütikat. Selleks selgitame välja, kas organisatsioonis kasutusel olev analüütika tööriist on võimeline ette antud uuringuküsimustele vastuseid andma või vajab seadistamist.

 

Mõnikord on mõõdikute väärtusi vaja süsteemist välja võtta ühekordselt, teinekord jälle eeldab lähteülesanne organisatsioonile oma töölaua (dashboardi) loomist.

 

Meie teenuste hulka kuuluvad Google Analytics'iga seotud analüüsiprojektid ja AppDynamics tarkvara paigaldamine koos koolituse ja konfigureerimisega. Korraga haldame Atlassian'i Jira töölaua kaudu umbes 40 erinevat tarkvara hooldusprojekti. Oleme ametlikud AppDynamicsi partnerid Baltikumis ning Eesti suurim Atlassiani lahenduste pakkuja ja tootja.

Metoodika ja tööriistad

Monitooringu käigus viime läbi erinevaid tegevusi ja uuringuid, nagu mõõdikute hindamine, intervjuud, vaatlused, küsimustikud ja AB testid, et hinnata, kas tehtud muudatus on organisatsioonile oodatavat kasu toonud.

 

Ärimõõdikud

Otsuste tegemisel mängivad olulist rolli ärimõõdikud, kuid nende väärtuste süsteemist väljavõtmine võib olla tehniline ja aeganõudev ülesanne. Monitooringu teenuse käigus aitame sul ärimõõdikuid seadistada, jälgida ja mõista.

 

Kui organisatsioonis plaanitakse muudatust, saame juba varases staadiumis kokku leppida vajalikud mõõdikud ja liidestamist vajavad infosüsteemid. Seejärel disainime töölaua, mis võimaldab sul lihtsalt ja mugavalt ärimõõdikuid jälgida.

 

AppDynamics, mille ametlik partner Eestis oleme, pakub suurepärast tarkvara infosüsteemide jälgimiseks ja vigade tuvastamiseks.

Töötulem

Monitooringu tulemuse anname sulle üle vastavalt kokkulepitud formaadile. Selleks võib olla konkreetse vea parandamise raport, protsessi muudatusettepanek, aga ka juhend, kasutajaliides või töölaud. 

Teenuse maksumus

Ärimõõdikute monitooringut, koolituste ja uuringute maksumust mõjutab...

  • projektiga seotud osapoolte hulk
  • sihtrühmade hulk
  • infosüsteemide hulk
  • koolituste hulk

 

 

Tarkvara hoolduse maksumus

Hooldusteenuse hind sõltub sinu valitud paketist. Trinidad Wisemanis on meil projekti suurusest tulenevalt kolm fikseeritud hoolduspaketti ja lisaks on võimalus tellida personaliseeritud pakett. AppDynamicsi puhul kehtib tarkvara hind ja sellele lisandub konsultatsioonitasu.

    Kontakt

    Soovid tellida meilt monitooringu projekti? Võta ühendust meie teenusedisaini valdkonnajuhiga

    Disain

    Teenusedisaini valdkonna spetsialistid tegelevad kõigega, mis puudutab teenusedisaini, strateegiat, äri- ja eelanalüüsi, kasutajakogemuse disaini (UX) ja kasutajaliidese (UI) disaini. Meie poole võib pöörduda igas projekti etapis - alates idee väljatöötamisest kuni uute digilahenduste loomise ja hindamiseni välja.

    Liina Martõnjak

    Teenusedisaini valdkonnajuht

    Liina on Trinidad Wisemani teenusedisaini valdkonnajuht. Tal on  interaktsioonidisaini magistrikraad University College Londonist ning informaatika magistrikraad TalTechist. Liina on töötanud IT valdkonnas enam kui 14 aastat, olles nii arendaja kui interaktsioonidisaineri rollides. Liina on külalislektorina andnud loenguid TalTechis ja IT Kolledžis.

    Kui soovid arutada oma projekti või sul on küsimusi Trinidad Wisemanis tehtava töö kohta, siis võta meiega ühendust.

    Saada päring

    * Märgitud väljad on täitmiseks kohustuslikud.

    Täisteenus (UX, analüüs, arendus, testimine)

    Atlassiani teenused

    Ärianalüüs või teenusedisain

    Süsteemianalüüs

    E-riigi konsultatsioon/arendus

    UX/UI

    NeuroUX

    WCAG ( ligipääsetavus) konsultatsioon või audit

    Programmeerimine

    Tarkvara testimine

    Koolitus/muu-konsultatsioon

    Muu

    EUR

    /

    /

    Ära kunagi jaga selle vormi kaudu tundlikku teavet (krediitkaardinumbrid, isikukoodid, paroolid).

    Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning sellele rakenduvad Google’i privaatsuspoliitika ja teenuste tingimused.

    Viimased kirjutised meie blogis

    Kuidas ära tunda head kasutajaliidese disaini: juhised tooteomanikule

    Head disaini iseloomustab kasutajakesksus, funktsionaalsus ja intuitiivsus ning see loob tähendusrikka ja nauditava kogemuse, mis toetab kasutajate eesmärke ja lihtsustab nende igapäevaelu. Käesolevas artiklis räägime lähemalt hea disaini põhimõtetest ja vaatame, milliseid disainilahendusi kasutatakse erinevates veebikeskkondades – nt Maksu- ja Tolliametis, Luminoris, Sportlandis ja mitmetes teistes tõenäoliselt sulle juba tuttavates veebikeskkondades.

    Loe lähemalt